6 Ocak 2011 Perşembe

Firinda Soslu Balik

Balik türlerini cok seviyorum , bu tarifi gördügümde hemen denemek istedim:) iyikide denemisim gercekten cok güzel oldu ben yine bir kac malzeme deyistim ama harikaydi. Birdaha ki sefere icine ispanak veya mantar eklicem inaniyorumki onlarda cok yakisacak. mutlaka denemenizi tavsiye ederim. burdan arkadasim allahneverdiyse ye cok cok tsk.ediyorum

malzeme.

6 adet iri cins balik fileti.

30 gr un

2,5 yemek kasigi margarin

1 su bardagi su

4 yumurta

120 gr dogranmis zeytin( ben eklemedim)

3 yemek kasigi hardal ( hardalim yoktu 1 yemek kasigi köri ekledim)

130 gr rendelenmis kasar

tuz karabiber

yapilisi

yumurtalarin sarilarini ve beyazlarini ayirin .

beyazlarini kar gibi oluncaya kadar cirpin bir kenarda bekletin .

tencereye yagi koyup, unu ekleyip sararincaya kadar kavurup suyu ekleyin .bir iki tasim kaynatin sogumaya birakin .soguyan sosunuzun icine hardali ,yumurta sarilarini,dogradiginiz zeytinleri,tuzunu karabiberi ve kasari koyup karistirin cirptiginiz yumurta beyazlarini ilave edin. yanlizbu asamada yumurta beyazlarinin fazla sinmemesine özen göstererek karistirin .firin tepsinizi hafif margarin ile yaglayip baliklari biraz tuzlayip karabiber serpistirin .tepsiye dizin hazirladiginiz sosu baliklarin üzerine paylastirin .

istilmis 200 derece firinda,20-25 dakika pisirin .sicak servis yapin

Bu tarifi arkadasim http://allahneverdiyse.blogcu.com aldim , kendisine burdan tekrar cok tsk.ediyorum

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo