17 Aralık 2010 Cuma

Domates soslu kizartma

Malzemeler:

2 tane Havuc
2 tane büyük patlican
2 tane yesil kabak
8 tane sivri biber (tatli)
5 tane patates

sosu icin:
4 tane büyük domates (yada kücük domates konserve)
1 cay kasigi Seker (eksiligini alsin diye)
1 cay kasigi kekik (istege göre)


Malzemeleri yikayin, soyun, kizartmalik bölün. Sirayla kizartin, ben mesela patlicanla basliyorum, borcamin alt kismina patlicanlari, sonra geri kalan malzemeleri sirayla diziyorum. Tuzluyorum düzerken. Hepsinini kat kat dizdikden sonra, domates sosuma basliyorum.
Domatesleri yikayin, soyun, bir tencereye dograyin, az siviyag azda tereyagi koyun (1 cay kasigi kadar), kaynatin, kaynadikdan sonrta sekeri ekleyin karisdirin altini kapadikdan sonrada az tuz ile istege göre kekik ekleyin.
Istek üzere yogurt ile servis edin.
Afiyet olsun:)

Nuray hanimdan güzel bir kizartma :)

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo