11 Eylül 2010 Cumartesi

Yalanci Kestane Sekeri


Bu tarifi ilk misafirim gelecegi zaman denedim, tabi ben icinde kuru fasülye varya okadar merak ediyorumki misafirimin tepkisini.
Dayanamayip dedim sunun tadina bir baksana kuru fasülyeyle yaptim. Tabi misafirimin yüzü degisti ben simdi bunu nasil yiyecegim gibi :) yüzünden okunuyordu düsünceleri :). Zorla bir tane aldi, keske fasülyeyle yapildigini demeseydin dedi, tadina bakincada bayildi lezzetine. Benden söylemesi siz siz olun misafirleriniz yedikten sonra fasülyeyle yapildigini söyleyin.
Ama fasülye tadi hicmi hic belli degil nasil söylim böyle Browniye yada trufa benziyor tadi.

Benden birde önemli bir not. Kuru fasülyelerinizi düdüklü tencerede haslarsaniz robotta cekilmesi cok daha kolay olur.
Ben daha önce öyle yapmistim cekergen hic zorlanmadim ama en son yaptigimi normal tencerede biraz haslayip öyle cekim dedim. Robot tamamen cekmedi onlari birazinida catalla ezmek zorunda kaldim bir sürü is anliycaginiz.

Bu tarifi Havva arkadasim http://keskinlininmutfagi.blogcu.com ´ dan almis denemis ve bizlerle paylasiyor

ikinizede tsk.ler :))

Malzemeler:

1 Su bardağı kuru fasülye (haslayinca iki su bardagi olmasi lazim)
Bir gece önceden islatin
2Su bardağı şeker (BEN BIR SU BARDAGI KULLANDIM)
1Su bardağı çekilmiş ceviziçi
3Yumurta
125gr.Tereyağı veya margarin(oda sıcaklığında yumuşamış)
1Paket kabartma tozu
200gr .parca cikolata ÜZERI ICIN

Fasulyeyi bir gece önceden islatin ,fasulyeleri haslayin soguyunca
robottan gecirip püre haline getirin .Bir kabin icerisine tüm
malzemeleri alin ve mikserle cirpin kek gibi olacak

Yaglanmis tepsiye karisimi dökün ve 150 derecede yaklasik
1 saat pisirin Not herkesin firini degisik kontrol etmeyi unutma

Muffin kagitlari gibi kücük cikolata kagitlari var
istedigimiz büyüklükte
yuvarlayip bu kagitlara koyuyoruz.
Cikolatamizi benmari usulü eritiyoruz
ve kasikla üstlerine döküyoruz enfes yalanci kestane
sekerlerimiz oluyor .



0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo