14 Eylül 2010 Salı

Tavuk Göğsü Tatlısı


Bu tarifi arkadasim Asli http://saganakyagmur.blogcu.com/ yolladi bende denedim ve afiyetlede arkadaslar yedik ve bu dilimide arkadasim asliya ayirdim afiyet olsun cok tsk.ler

Malzemelerim:

  • 125g margarin
  • 1 Lt süt
  • 1 Fincan un
  • 1,5 Fincan şeker
  • 1 Paket vanilya
  • (1 Adet damla sakızı veya falım sade sakız) istege göre konulabilir ben kullanmiyorum
  • üzerine tarcin

Yapilisi:

Margarini tencereye koyup eritmeye başlıyorum. Margarin eridikten sonra un katıyorum ve bir müddet karıştırarak kavuruyorum. Şekeri ekliyorum ve karıştırmaya devam ediyorum. Sütü yavaş yavaş ekliyorum, sakızı içine atıyorum ve hala karıştırmaya devam ediyorum. Hiç boş bırakmaya gelmez hep karıştırmak lazım… Tavuk göğsü kaynamaya ve koyulaşmaya başlayınca vanilyayı katıyorum ve bir müddet sonra tencereyi ocaktan alıyorum. Yarım saat kadar tavuk göğsümüzü soğuması için kendisiyle baş başa bırakıyorum ve sonra görünümü güzelleşene kadar mikserle çırpıyorum. Sonra tepsi şeklinde bir kaba alıyorum,Üzerine tarcin ekiyorum dolapta yeteri kadar soğuduktan sonra dilimleyerek servis yapıyorum

1 yorum:

  1. ellerine sağlık nefis görünüyor. kaldıysa akşam yemekten sonra yemek üzere 1 dilim rica etsem.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo