12 Eylül 2010 Pazar

Kisir


kisir basit deyip gecmiyelim kisirida tutturamiyan arkadaslarimiz var veya hic denememis olanlar ben paylasiyorum umarim birileride yararlanir:)

Malzemeler:

2 su bardagi ince bulgur

maydanoz, taze sogan, 2 domates, marul

tuz, karabiber, limon suyu veya nar eksisi

2yemek kasigi

2 yemek kasigisalca, 1 yemek kasigi biber salcasi

sivi yag

yapilisi:

ince bulgurumuzu bir kapagi olan bir kabimiza aliyoruz icine tuz koyuyor sonrada kaynattigimiz suyumuzu bulgurun üzerinden 2 parmak gececek sekilde koyuyoruz,kapagini kapatip 10dk bekletiyoruz iyicene sismeleri icin. bu arada maydonoz ,sogani ince dogruyoruz, domatesimizinde kabuklarini soyup ince dogruyoruz hepsini karistirip .sismis olan bulgurumuza dönüyoruz, bulgurumuza sivi yagi salcalari , limon suyu veya nar eksisini ekleyip iyicene karistiriyoruz, karisincada önceden hazirladigimiz salatalarimizi ekleyip tekrar karistiriyoruz, marullarlada süsleyip sunuyoruz

not, bulgurumuz sogumadan salata malzemelerimizi eklemiyelim erimesinler icinde

benim evde olan salatalik tursusu ve misirim vardi onlardanda ekledim icine aslinda kisira istenilen herseyde salata olarak eklenir ben cok deyisik yaparim vede cokda güzel olur:)

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo