11 Eylül 2010 Cumartesi

Hamsili Cöregin Yalancisi


Karadenizliler bilir hamsili cöregin nekadar güzel nekadar lezzetli oldugunu. Benim gibi hamsi ayiklayamayanlardansaniz bunu hemen deneyin cünkü okadar güzel oluyorki tadi aynen hamsili cörege benziyor. Bizim laz kizi bilir bana iftara geldiginde hamsili cörek deyip durduk oda gercekten icinde hamsi var zannetmis. Sonra eve götürmesi icinde paket yapmistim. Gece sahurda yerken inceleyip farketmis bunun icinde hamsi olmadigini :))

Havvacim bu güzel tarif icin tsk.ler sen bana gel bensana hamsi temizlemesini öretirim:))

malzemeler

3 yumurta
200 ml sivi krema
1/2 cay bardagi siviyag
1 su bardagi süt
150- 200 g beyaz peynir
1 yemek kasigi silme tuz
karabiber, pulbiber
1 tatli kasigi vegeta
un

Önce sivi malzemeleri bir kaba alin mikserlen cirpin sonra unu ve geri kalan malzemeyi katin. Hamurun kivami krep yada akitma hamuru gibi sivi olacak!

1 pirasa
4 orta boy patates (benimgiler kücüktü ondan biraz daha fazla kullandim)
1 kabak
1 kuru sogan
taze maydanoz

Bütün sebzeler ince ince dogranir hamurun icine atilir güzelce karistirilir. Yagli kagit serilmis tepsiye dökülür 180 derecede pisirilir.

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo