16 Ocak 2013 Çarşamba

Yumurtasiz ve Sütsüz Etkinligimizde ŞİNİTZELLİ KAŞARLI BURGER

Cocuklar icin oldukca pratik bir tarif tavuk yiyenler hele bayilacak ,arkadasima cok tsk.ediyorum ve bloguna ziyarete gitmek icin tiklayin Sirin tarifler






Bugün pratik birşey yamak istiyorum,
fazla vaktimi almasın istiyorum,
ama aynı zamanda da lezzetli birşey olsun istiyorum diyorsanız şinitzelli kaşarlı burgeri evde deneyebilirsiniz...
Ben yaptım çok lezzettli oldu...
Hem kolay hemde çabucacık var mısınız sizde denemeye ???????????????


Malzemeler:

- susamlı hamburger ekmeği
- kızartılmış şinitzel
- marul
- american salatası
- yağda eritilmiş kaşar peyniri


Hazırlanışı:

Hamburger ekmeğimizi ikiye bölüyoruz, en alta marul üstüne american salata, üstüne şinitzel ve eritilmiş kaşar peyniri ...
Hamburgerimizi kapatıyoruz ve afiyetle yiyoruz...
Hııııım miiiiis miiiiis...


Afiyet olsun...

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo