29 Nisan 2012 Pazar

tencerede fincan kek

Herkese iyi pazarlar bugün burda yine hava kapali sonra acarmi bilmiyorum ama benimde hic birsey yapasim gelmiyor kahvalti yaptik masayi topladim oturdum hava acarsa bende kalkarim yoksa mayisik mayisik herhalde oturcam:)

Arkadasimiz güzel bir tarifle etkinligime katildigi icin cok tsk.ediyorum, ben bu tarifi hic denemedim ama denemege deger bir lezzet buyrun.
Blogu ziyaret icin tiklayin Nurhan hertelde-n





İlk denememi okuyanlar vardır belki de... Bu sefer kek içeriğini kendi bildiğim kek tarifinin 3 te 1 i şeklinde yaparak çok güzel bir sonuç elde ettim. Yiyici takımı da bu sefer memnuniyetini ifade etti ve keklerim artmadan fincanların dibi güzelce sıyırılarak yendi bitti...
Hemen ilk denemedeki tarife bakmak isteyenler buraya tıklasın...
Sanırım ilk keke o lastik kıvamını veren tümden atılan portakaldı. Siz siz olun lastik gibi kek sevmiyorsanız bir portakalı kekin içine tümden atmayın suyunu sıkın veya kabuğunu rendeleyin daha güzel yani...


Gelelim yeni kek tarifimize;

1 yumurta
1 su bardağı şeker
1 su bardağı süt
1 su bardağından biraz az sıvı yağ
3 kaşık kakao
alabildiği kadar un( yumuşak kek seviyorsanız az sert kek seviyorsanız daha fazla koyabilirsiniz)
yarım paket kabartma tozu

Üzerini süslemek için bu sefer kekim kakaolu olduğu için çikolata sosu değil de krem şanti kullandım. Yine o sıkma aparatıyla muhattab oldum malesef sevmiyorum onu kullanmayı ama sonucu güzel oluyor diye katlanıyorum...

Bu sefer denemenizi tavsiye ederek bitiriyorum yazımı ...
Afiyet oLa...

Not: Bu tarifimi 74.Porselen Demlik Çay Saati Etkinliği ev sahibesi Paşa Sofram a gönderiyorum...
Herkese başarılar...

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo