10 Mart 2011 Perşembe

Cikolatali tiramisu

31.Tarifimiz

Blogcuya ekleyemiyorum acilmiyor ya inaninki cok sinir oldum, umarim yarin acilirda devam ederim. Bu güzel pastayi merakiyidir arkadim yolladi kendisine cok tsk.ediyorum ellerine saglik arkadasim. Bu etkinligin sayesinde cok tarifler paylasilcagini düsünüyorum, bekliyorumda dabiki:) arkadasimin blogunu ziyaret etmek illaki istiyorsunuzdur Tıkla

malzemeler

1 kg süt, 4,5 kaşık un, bir tane yumurta, 5 kaşık şekeri karıştırıp pişirdim.. biraz ılınınca 1 paket labneden daha fazlasını ekleyip mikserledim..

kekim hazır ker zamanki gibi :) çok tembelimmmm

kekleri kahveli sütle ısladım..aralarına ve üzerine kremayı ekleyip en üstünede çikolata rendeledim..

ve servis yaptımmmmmmmm size kolay gelsinnnnn

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo