14 Mart 2011 Pazartesi

BAL KABAKLI TART

73.Tarifimiz

Bu güzel ve degisik pasta icin arkadasima coook tsk.ediyorum ben daha hic bal kabagi ile pasta yapmadim ama kabagi cok severim illakide cok güzel olmustur .Degisik bir tat denemek lazim:)

Arkadasimin bloguna ugramak isterseniz buyrun Tıkla

Bu tarifi gerçekden denemenizi isterim ilk kez bal kabaklı tart yaptım açıkcası tarif Lezzet dergisinden alınıp denendi arkadaşlarıma yaptığım bir tarif gerçekten tam not aldı .

MALZEMELER

115 gr tereyağı

175 gr un

3 yemek kaşığı toz şeker

4 yemek kaşığı soğuk su

yarım çay kaşığı tuz

1 çay kaşığı kabartmatozu

DOLGUSU İÇİN:

3 yumurta

130 gr toz şeker

400 gr pişmiş bal kabağı püresi

1 paket vanilya

1 kutu krema

1 tatlı kaşığı tarçın

bir çimdik tuz

2 yemek kaşığı kekun

YAPIMI

Önce tart hamurumuzu hazırlayalım un tuz şeker bir kapta harmanlayalım ve diğer malzemeleride üzerine ekleyip yumuşk bir hamur elde edelim ve yoğurduğumuz hamuru 30 dk buz dolabında bekletelim bu arada dolgumuzu hazırlayalım benim evde pişmiş kabak tatlım var idi onun ile yaptım sizde öyle yapa bilirsiniz dolgu için yumurtayı şekeri mikserle köpürtelim içerisinen krema vanilya tarçın tuz balkabağınıda ekleyelim ben içerisine 2 yemek kaşığı kekun karıştırdım orjinal tarifte aslında kek un yok ama ben içine kattım hepsini karıştırıp dolgumuzuda hazırlayalım tart hamurumuzu dolaptan alıp merdane ile açalım tart kalıbını yağladıktan sonra içerisine hamurumuzu yerleştirelim ve en üst kısma ise kabak dolgumuzu ilave edelim 175 derecede 40 , 45 dk pişirin içerisine kürdan batırın temiz çıkıyorsa pişmiş demektir üzerine pudra şekeri serpiştirerek servis ede bilirsiniz

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo