16 Eylül 2010 Perşembe

Kizartma Manti



Slm arkadaslar deyisik bir tarifle yine geldim:) bu tarifi komsumuz selda abladan almistim ben cok sevdigim icinde bazen deyisiklik olsun diye yapiyorum ve burdanda selda ablanin kulaklari cinlasin diyorum:))

Malzemeler:

hamuru icin: 500g un, 1/2 maya, tuz ,ilik su

ici icin : 4 Patades ,1 sogan,salca tuz

kizartmak icin sivi yag

yapilisi:

un , maya, tuz, karistiralim ve ilik suyla beraber yumusak bir hamur acalim kabarmasi icin bekletelim,

Diyer yandanda patadeslerimizi haslayalim soyalim ve ezelim , saganimizi bir tavada cok az yagla kavuralim icine salcamizida tuzumuzu ekleyip patadeslerimizi ekliyelim iyicene karistiralim.

hamurumuzu az unla acalim ve kareler keselim normal manti gibi kücük olmasin en az... 4cm+4cm olsun icine hazirladigimiz patades püresinde koyalim ve ücken olacak sekilde kapatalim ve fazla bekletmeden heme kizdirmis oldugumuz yagda pisirelim. Üzerine önce sarmisakli yogurt istege görede pul biberi ekelim salca sosuda istenilirse yapila bilir ama fazla yagli olur bence :) afiyet olsun

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo