14 Eylül 2010 Salı

Kivi Rüyasi



Slm arkadaslar bu tarifide kendim uydurdum .Bundan önce havuc rüyasi eklemistim ,havucun rüyasi olurda kivininki neden olmaz diye ise koyuldum:) basladikdan sonra nisastamin olmadigini anlayinca torten guß kullandim öylede iyi oldu, cok kolay vede cok lezzetli bir tatli sunuyorum sizlerede koay gelsin diyorum

Malzemeler;

500 gr Kivi

1/2 su bardagi seker

2 yemek kasigi nisasta(tepeleme) (ben 3tane tortenguß kullandim)

2 paket vanilya

1,5 paket kedi dili bisküvisi

Uzeri icin :

200lm sivi krema veya kremsanti

Yapilisi;

Kivi soyup iri dograyin 2 su bardagi su ilave edip iyice haslayin. Haslanan kiviler rondodan gecirip pure yapin. Haslama yaptiginiz suyu olcun. Tam iki su bardak olmasi gerekiyor.(su eksilmisse 2 su bardagina tamamlayin )
Seker,nisasta, kivi puresinide katip 1-2 tasim karistirarak kaynatin.ocaktan indirikten sonra vanilya ilave edip karistirin.
Orta boy bir borcama kedi dili biskuvileri bir sira dizin üzerine tenceredeki muhallebinin yarisini doküp üzerini düzleyin.
Bu sekilde üzerine bir sira daha bisküvi döseyip kalan muhallebiyi dokun .
Üzerini istediginiz sekilde süsleyin(krem santi,ceviz,findik fistik ).dolapta dinlendirip servis edin. helede yaz günleri icin muhtesem bir tat. Afiyet olsun

1 yorum:

  1. Bu güzel tarifi bu akşam yayınlıyorum canım. Katılım için çok teşekkür ederim. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo