10 Mart 2011 Perşembe

Pancar pazısı dolması

26.Tarifimiz

Cayin yaninda dolma da cok güzel gider öyle deyilmi? Arkadasim safiyede hemen yapmis yollamis bize:) bu cay ikramlarini ben cok sevdim:) kilolari hic düsünesimde gelmiyor:) arkadasim bizimle bu güzel dolmalarini paylastigi icin kendisine cok tsk.ediyorum .Blogunada bakmak isteyenler icin Tıkla diyorum:)

Önca pancar pazıları yıkayıp kaynar suya 1dakikadan az haşlayıp çıkarmamız gerek çünkü çok narin pazılar

Tencereye zeytinyağı koyulup; küp doğranmış soğan, kavrulur. Pirinçler ilave edilerek 3 – 4 dakika daha kavrulur salçayı, .Su, tuz, küp şeker, nane, kıyılmış dereotu, kimyon, karabiber, dolma baharı ve tarçın da eklenerek içi iyice karıştırılır.Suyu çekilince ateşten alınır. pazılar sarılma başlanır . Sardıgımız pazıları tencereye güzelce diziyoruz tuzunu bir limonu dilimliyerek suyunuda ilave edip kısık ayarda pişmiye yakın zeytin yagını ilave edip pişme işi bitmiş oluyo servise hazır .Lezzeti asma yapragını aratmıyo ben eşime yapıyorum bu pancar sarmasını çünkü asma yapragı salamurası eşimin mmidesine dokunuyo böylelikde bizde tatmış oluyoruz denemek isteyenlere kolay gelsin (AFİYET OLSUN

1 yorum:

  1. Bunu yapan arkadasimiz nereli acaba merak ettim, güzel olmus ellerine saglik.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo