17 Ocak 2013 Perşembe

Yumurtasiz ve sütsüz etkinligimizde Tarcinli Kurabiye

 Benimde cok severek yaptigim ve yedigimiz bir kurabiyede arkadasimizdan geldi kendisine cok tsk.ediyorum ve blogunu ziyaret icin tiklayin.Mutfaga Buyrun

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime iyi akşamlar dileyerek sevgilerimi gönderiyorum.bu akşam sizlerle güzel bir kurabiye tarifi paylaşmak istiyorum.ayrıca bu tarifi sütsüz ve yumurtasız tarifler etkinliği için sevgili blog arkadaşım PASASOFRAM a göndermek istiyorum.buyrun bakalım tarifimize.




malzemeler:
1 pk margarin(oda sıcaklığında)
1 su bardağı pudra şekeri
1 çay bardağı mısır nişastası
1 su bardağı çekilmiş ceviz
1 pk vanilya
1 pk kabartma tozu
aldığı kadar un
üzeri:pudraşekeri ve tarçın karışımı
tüm malzeme hamur yapılır ve elle küçük yuvarlaklar yapılıp tepsiye dizilir.160 derece fırında pişen kurabiyeler sıcakken tarçınlı pudra şekerine bulanır.
afiyet olsun.

2 yorum:

  1. ay bayıldım tariflerinize vede sitenize herşey mükemmel :)

    YanıtlaSil
  2. tarifinizi sevdim birazdan yapmaya koyulucam şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo