1 Şubat 2013 Cuma

Semarkand pastamiz

 Hülya ablanin yaptigi semerkand simgesini tasiyan pastayi paylasmaya geldim:)
Dün aksam beni arayip pasdanin üzerine bu simgeyi nasil yapabilecegini sordu bende elimden geldigince yardimci oldugumu düsünüyorum . Bir telefon daha geldi yine Hülya abla basardim  diyordu :) tabiki bizimlede paylasmasa olmazdi :) kendisine cok tsk.ediyorum ve böyle güzel hizmetlerde bizlerede dua etmesini rica ediyorum.
pastanin tarifini istemeyin cünkü diger pastalardan degisik yani sadece süslemesidir.

Tabiki Semerkand pastasini koymuskenede birazicik reklamini yapalim deyilmi:)
Semerkan tv var ve cok güzel sohbetler ve konular isleniyor sabahlarida Nejla Nazir Ablamizin sundugu Kadinca programi sanirsam hepimizi ilgilendiren konularda , arkadasim Degmesinyagliboya kendi sayfasindada bu tv programini anlatti frekas lazim olursa onun sayfasindan alabilirsiniz.
Tabiki semerkand sadece tv den ibaret deyil bunun raiosu var aylik dergileri var, hacca ve ümreye gidenler icinde guruplari var ben kendim en az 10 yildir semerkanda üyeyim ve onlarlada Hacca gittik cok cok rahat ve kolay ibatetlerimizi yapip geldik Rabbim Kabul eylesin.
ya benim anlatmakla bitiremedigim cok cok daha hizmetler var okullaridir hastaneleridir vs.vs.vs. iyimi siz googleye semerkand yazin ve arastirin :))

 SEMERKAND İLETİŞİM MERKEZLERİ TÜRKİYE'DE 174 NOKTADA!
Semerkand 

 
 
 

5 yorum:

  1. Pasta çok güzel olmuş,görüntü süper.

    YanıtlaSil
  2. Pasta da guzel sen de guzelsin Semerkand'da guzel :)
    Guzel bir gecen olsun arkadasim ..

    YanıtlaSil
  3. PASTANIZ HARIKA SEMERKANDA BENDE ÜYEYIM ALLAH AYIRMASIN:

    YanıtlaSil
  4. buraya bende katılmak istiyorum,tariflerimi paylaşın isterim, size ulaşamadım :)
    http://ugurbocegimmutfagi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. pasta harika görünüyor....o tv yi biliyorum...bi kez denk gelip izlemiştim...Allah kolaylıklar versin canım....herşey süper:))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo