15 Ağustos 2012 Çarşamba

Fikirlerinize ihtiyacim

Merhaba arkadaslar sahuru bekledigim icin hala uyumadim zaten uyusamda minik Fatimam beni uyandircak :) gece kalkmayi tekrar alismakda cok zor oldu ama biz annelere hicte dokunmuyor. Annelikde böyle güzel bisey iste :) gelelim asil meseleye.

13 yillik önce ceyizimle getirdigim mutfak robotum artik emekliye ayrilmak icin ugrasiyor e hakkida artik dimi yane :) cok memnun olmasamda beni idare ediyordu ama gün gectikce daha farkli tarifler denedigim icin zaman zaman isimi görmüyorduda, kisacasi yeni bir mutfak robotu almam gerekiyor söyle güzel cirpan ve güzel hamur yoguran sirf bunlari iyi yapsin bana yeter.
Rendeleme isleri icin zaten degisik degisik aparatlarim var.
hamur yogurmak ve cirpmakta iyi olsun yane saglam ve kullanisli bise istiyorum sizlerinde önerilerini bekliyorum hangi marka veya kac waltlik ws. ws. ne alsam . Lütfen paylasin.

8 yorum:

  1. Merhaba ben geçen sene moulinexin mutfak cheffini aldım..çok kullanışlı ve diğer çheflere göre uygun fiyatlı..mixeri,rendesi,blenderi ve hamur karıştırması var...bakabilirsiniz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cevap icin cok tsk.ediyorum Nursen fikirlere gercektende ihtiyacim var iyi ve hesapli bir makine almam gerekiyor.

      Sil
  2. Merhaba sevgili Pasasofram... ben tek bir model ve marka tavsiye edebilirim ki o da "kenwood" un mutfak robotu. Bende KitchenAid olmasina ragmen simdiki bilgim ve tecrübem olaydi onu alirdim. Sanirim Filiz´i taniyorsun, Petunyalarim, o kullaniyor, ben onda kullandim ve inanilmaz bir makina. Cok modeli var ama en iyisi tabi alabiliyorsan celik olani. Kolayliklar diliyorum...

    sevgiler

    zehra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tsk.ler Zehracim simdi arastirmayageciyorum :)

      Sil
  3. Merhabalar canim kardesim.... Minik Fatimanin saglikli ve mutlu bir bebecik olduguna sevindim... Güzel Kardesim, Zehra kardesimin de yazdigi gibi "Kenwood Chef" gercekten kaliteli bir makine... Keske banageldiginde sana gösterseydim... Belki biraz fiyatli ama inan evladiyelik, minik Fatima, kocaman bir genc kiz oldugunda bile kullanabilir... O kadar yani....:) Sevgilerimle, cok öptüm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tsk.ler ablacim, sözünüzü dinliyecem ve simdiden arastirmaya basliyacam :)

      Sil
  4. Merhabalar,
    Size kesinlikle KitchenAid öneriyorum. Motoru çok kuvvetli ve çırpma deviri yüksek. Özellikle katı hamurları yoğurması mükemmel. Biraz fiyatı yüksek ama indirim döneminde alabilirsin. Bir arkadaşım da Kenwood Chef kullanıyor ve memnun. Pastaneler, şefler çoğunlukla KitchenAid kullanıyorlar. Araştır ve bizzat kendin çırparken görürsen daha iyi olur.
    Kolay gelsin ve iyi bayramlar diliyorum, Pırıl.

    YanıtlaSil
  5. cok tsk.ler KitchenAid ve Kenwood arasinda gidip geliyorum ikisinide arastirmaya basladim ins. ama kendim cirparken anca alinca görürürm sanirsam cünkü cevremde bunlari kullanan kimse yok

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo