26 Mart 2011 Cumartesi

MASCORPONELI DAMLA CIKOLATALI TATLI

167.Tarifimiz

Tam yaz havasina göre bir tatlimiz geldi:)

Arkadasimizin ellerine saglik cok tsk.ediyorum kendisine

Arkadasimizin bloguna ziyaret icin tiklayin baharcicegi

malzemelerimiz

200 gr quark (süzme yogurt)
200 gr mascarpone
200 ml krema
2 paket vanilya sekeri
1 cay bardagi seker
1 cay bardagi damla cikolata
Quark,mascarpone ,seker,vanilya sekeri, cirpilir,baska bir kapta krema koyulasincaya kadar mikserin yüksek devirinde cirpilir quarkli karisima eklenir.damla cikolata ilave edilir karistirilir,kullanacaginiz kalip suyla islatilir mascaorponeli karisim kaliba kasikla konur.Buzlukta bir gün bekletilir,kaliptan cikarilir yaninda istediginiz mevsim meyveleriyle servis edilir.

1 yorum:

  1. selamlar sevgili arkadaşım.ne olur kusuruma bakma.ve neolur bana vefasız deme emi.bloğuma bakarsan göreceksin haftada bir ancak ekler oldum tarif.ah canım arkadaşım yoksa sana desteklemek için can atıyorum inan.lakin hiçö fırsat bulamıyorum be arkadaşım.vakit diye bişey kalmadı bende.şimdi herkes uyudu da yarı ykulu ve yorgun argın yazıyorum burdan.

    bak aramızda yabancılık yok biliyorsun.ne olur bloğumda hoşuna giden hangi tarif varsa çekinmeden yayınlayabilirsin.ben çok yoğun olduğumdan pek takip edemedim seni.lakin 170tarif çok iyi maşallah.
    bak benden sana çikolatalı uğur böceği kurabiyelerim gelsin.kurabiye sayfamdan alırsan sevinirim.yada dilediğin başka bişey olursa benden gelsin sana.sevgiler gönderiyorum gülüm.katılan herkesin emeğine sağlık.beni anlayacağına eminim çok öpüyorum.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo